KV Restaurants Oy (2865241-4) myy verkkokaupassa mm. lahjakortteja omiin ravintoloihinsa Restaurant W30, Degeri Sport Bar & Dine ja Kokkikoulu Espa. Tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.
Tilausehdot
Asiakas tilaa tuotteet verkkokaupasta siirtymällä ostoskorista kassanäkymään. Verkkokaupan kassalla asiakkaan tulee täyttää lomakkeella pyydettävät tiedot. Tilaamalla asiakas hyväksyy, että KV Restaurants Oy voi käyttää henkilötietoja tilauksen käsittelyyn tietosuojaselosteemme mukaisesti.
Asiakas saa onnistuneesta tilauksesta automaattisen tilausvahvistuksen, joka tulee säilyttää huolellisesti mahdollisia jälkiselvityksiä varten.
Maksuehdot
KV Restaurantsin verkkokaupassa maksaminen tapahtuu PayTrail Oyjn (2122839-7) maksupalvelun kautta. Maksupalvelun maksutapoja ovat mm. suomalaisten pankkien maksupainikkeet (Nordea, Danske Bank, S-pankki, Osuuspankki, Säästöpankki, Aktia, POP Pankki, Handelsbanken, Oma Säästöpankki & Ålandsbanken), yleisimmät korttimaksut (Visa & Mastercard), mobiilimaksutavat (Mobilepay, Pivo, Siirto & Apple pay) sekä Op lasku.
PayTrail Oyjn maksupalvelun tarkat maksuehdot löydät täältä.
KV Restaurantin lahjakortit käyvät maksuvälineenä vain paikan päällä, eikä sillä voi tehdä ostoksia verkkokaupassa.
Lahjakorttien voimassaolo
KV Restaurantin ravintolalahjakortit ovat voimassa vuoden ostopäivästä ja ne tulee käyttää vuoden sisään ostamisesta. Lahjakorttien käyttöaikaa ei voi pidentää ostamalla uuden lahjakortin.
Palautukset, peruutukset ja reklamaatiot
KV Restaurantsin verkkokaupan tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus siitä päivästä, kun asiakas on vastaanottanut tilauksen. Palautusoikeus ei koske lahjakortteja. Sairaustapaukset huomioimme erikseen. Palautus, peruutus, ja reklamaatio pyynnöt tulee tehdä viipymättä sähköpostitse myynti@kvrestaurants.fi.
Force Majeure ja ongelmatilanteet
Force majeure -tilanteissa (esim. lakko, tulipalo, evakuointi, energiahuollon keskeytykset, tekniset viat, huoltotoimenpiteet, pandemia yms.) KV Restaurants Oy ei ole velvollinen korvaamaan menetettyä palvelua tapahtuman johdosta.
Emme vastaa kolmansista osapuolista (esim. maksupalvelun tarjoajat) johtuvista ongelma- ja häiriötilanteista. Pidätämme oikeuden olla toimittamatta tuotteita tai palveluita, jos niitä on esimerkiksi teknillisten virheiden vuoksi pystynyt tilaamaan olennaisesti väärällä hinnalla. KV Restaurants Oy:llä on tällöin oikeus perua kyseinen tilaus ja palauttaa tilauksen summa asiakkaalle.
Viimeisimmät kommentit